Debut de la nova secció Mercedes del Clàssic

El passat diumenge dia 15 de setembre va tenir lloc la primera sortida de la recentment recuperada "Mercedes Benz Sektion". De fet, en aquesta secció volem donar a conèixer al soci tot una sèrie de novetats que esmentarem properament conservant l’esperit i l’essència del nostre club que ens agermana amb una afició comuna: els clàssics i, mes concretament, els nostres estimats Mercedes Benz.

Però anem al gra... 18 cotxes es van agrupar entre les 9h i les 9h45 del matí al carrer davant del nostre club on ens esperava un esmorzar i alguna cosa per beure, discurs inaugural de la secció per part del nostre Presi, i tothom cap a les seves muntures on ens esperaven per endavant uns 90 kilòmetres ben enrevessats fins a Rellinars on ens esperava una visita privada a la Casa-Museu del multicampió mundial de trial Jordi Tarrés.

En Francesc, el seu germà, ens va fer d’amfitrió donat que en Jordi havia marxat el dia anterior de viatge sobtadament i no ens podia atendre personalment.

Vam entrar a una sala on s’amuntegaven les copes, trofeus , títols , i un sense fi de reconeixements d’aquest 7 vegades campió del món de trial, 9 d’Espanya i guanyador de 8 campionats del món per nacions, entre molts altres títols que ha obtingut el pilot de Rellinars.

De fet, ens comentava en Francesc , que li va fer de “motxilero” durant pràcticament tota la seva etapa com a pilot (1985-97) que no té cap mundial de trial indoor perquè en aquella època no hi havia un campionat mundial com hi ha avui en dia, però que en Jordi guanyava a totes les proves on hi participava.

Finalment vam passar a una sala on hi havia exposades algunes de les màquines amb les que va guanyar tots aquells títols, li vam poder fer preguntes i mes preguntes que va contestar amb interès fins que degut al temps, vam marxar no sense agrair-li la amabilitat i la familiaritat amb que ens va rebre a casa seva.

Un cop acabada la visita vam continuar el recorregut previst cap a Terrassa, Matadepera, Coll d’Estenalles per acabar al Restaurant La Masia del Solà a Monistrol de Calders, on ens esperava un dinar d’allò mes suculent amb gana no només de menjar, sinó també per compartir amb els companys les explicacions, aventures, inquietuds i alguna que altra broma desitjant de tornar a compartir moments i vivències amb els nostres Mercedes.

Text: Jordi Ibáñez | Fotos: Joan Almirall

Ús de les cookies

Aquest lloc web fa ús de cookies perquè tingueu una millor experiència d’usuaris. Si continueu navegant, estareu donant el vostre consentiment per a l’acceptació de les anomenades cookies i l’acceptació de la nostra Política de cookies , cliqueu l'enllaç per a més informació.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra Política de cookies, pinche el enlace para mayor información.