Han estat mesos de feina per argumentar i col·laborar a definir la mesura i, finalment s'ha reconegut la necessitat de recuperar-la. Així, gràcies a les gestions del Clàssic Motor Club del Bages, s'ha aconseguit que es recuperi la bonificació de l'IVTM que s’havia perdut fa un parell d’anys.
Segons publica a la seva web, el Ple ordinari de juliol de l’Ajuntament de Santpedor "ha aprovat les bases reguladores per a la concessió de subvencions per als titulars de vehicles inscrits al padró de l’impost de vehicles de tracció mecànica de Santpedor que tinguin una antiguitat mínima de 25 anys, no estiguin destinats a la circulació habitual i que estiguin inscrits a una associació de vehicles clàssics i que actualment no compten amb cap bonificació fiscal. Les bases s’han aprovat amb els vots a favor d’ERC, Junts per Santpedor (JxS) i Progrés Municipal (PM) i l’abstenció de la CUP".
I afegeix que així "es preveu donar resposta als propietaris de vehicles clàssics, que paguen l’impost de vehicles de tracció mecànica però que en fan un ús esporàdic i de col·leccionisme i que actualment no compten amb cap bonificació. Amb aquestes bases es fixen els criteris per a regular el procediment de sol·licitud, tramitació i concessió d’aquests ajuts".