German Cars Bages 4 Scaled

Més de 1.660 euros per a la Marató gràcies a la Trobada de German Cars del Clàssic

Novament ple absolut. El Clàssic Motor Club de Bages va reunir el màxim de participants possibles, fins a 130 cotxes i més de 250 persones que van respondre a la convocatòria del Clàssic per recaptar fons per a La Marató de TV3, que aquest any ha dedicat els seus esforços a buscar finançament per a la lluita contra les malalties minoritàries, les que més necessiten ajuda econòmica per a la investigació.

Així, la III Trobada de German Classic Cars organitzada pel Clàssic Motor Club del Bages va recaptar 1.661,88 €,  la totalitat del beneficis, els quals han estat ja ingressat al compte de la Fundació La Marató, entitat que recull les aportacions d’organitzacions, associacions, particulars, etc. que directament o través d’esdeveniments benèfics realitzen coincidint amb la telemarató del diumenge 15 de desembre emesa per TV3.

La trobada del Clàssic va reunir a primera hora als participants a Santpedor, on durant l’esmorzar i abans de la sortida en comitiva cap a Navarcles, van quedar exposats els diversos Porsche, Mercedes, Audi, Opel, Volkswagen i BMW. Després de la ruta, hi va haver xerrada i col·loqui amb Ñaki Bosch, expert dakarià, a l’auditori de Navarcles i l’aperitiu final de comiat.

Moltes gràcies a tots!

Compartir:
Resum de privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el teu navegador i realitza funcions com ara reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.