Comunicat: No ens adherim com a entitat a la manifestació convocada a Barcelona

Benvolguts socis,

Com la majoria de vosaltres possiblement ja sabeu, aquest cap de setmana hi ha convocada una gran manifestació a Barcelona sota el lema: “Vine, el teu Clàssic no és vell, aparca’l i mostra’l”, per protestar per les recents novetats legislatives, que penalitzen l’ús i la propietat dels vehicles clàssics i antics a Catalunya.

El Clàssic Motor Club del Bages (CMCB) està totalment compromès en una sèrie de reunions, algunes ja fetes i d’altres que es faran entre la propera setmana i la següent, i en les quals el Club participarà juntament amb la Federació Catalana de Vehicles Històrics (FCVH), fet que aconsella esperar els resultats de les mateixes abans de decidir sortir al carrer com a associació.

Des d’un primer moment, la nostra entitat s’ha posicionat al costat de la FCVH i ha respectat totes les indicacions que la federació, com a màxim exponent de la unió de les entitats de vehicles d’època de Catalunya, ens ha indicat. Alhora, ha estat partícip de les accions legals que està preparant la Federación Española de Vehículos Antiguos, FEVA, la qual, ha entès que ajudant a resoldre el greu problema que tenim els catalans, marquen un camí per fer que no empitjori la situació a la resta l’Estat, i que no hagin de rebre el mateix tracte que a Catalunya. Estem segurs que la nostra Administració serà, tal i com ja ha indicat, receptiva a les nostres inquietuds, i desitgem que totes les reunions previstes tinguin l’èxit que esperem.

Per això no ens adherim com a entitat a la manifestació convocada, però sí que veiem amb bons ulls que tots els nostres associats mostrin a títol individual les seves preocupacions i el seu malestar per unes actuacions que fins ara han estat difícils d’entendre, sempre que això es faci amb la màxima educació i respectant les normes de convivència i civisme.

Un cop fetes les reunions, i segons quin sigui el seu resultat, el Clàssic Motor Club del Bages s’adherirà, i fins i tot liderarà si és el cas, totes aquelles accions reivindicatives que es creguin en justícia necessàries, i que surtin de l’acord entre les entitats que conformen la federació que ens representa, en l’assemblea general prevista per al dia 15 de febrer.

No defallirem en el nostre intent per aconseguir que l’Administració entengui qui som i què fem per mantenir el nostre patrimoni històric automobilístic i cultural ben viu.

Us anirem informant

Clàssic Motor Club del Bages