Cap de setmana amb 4×4 clàssics al Delta de l’Ebre -ANUL·LAT-

ESDEVENIMENT ANUL·LAT PER FALTA D’INSCRIPCIÓ MÍNIMA

CONCENTRACIÓ TURÍSTICA NO COMPETITIVA

El concepte d’aquesta trobada és de repte i autèntica aventura, ja que el recorregut passa per trams complicats i alguns d’ells poden requerir de l’ajut i col.laboració dels companys.

És una ruta molt molt especial, tant pel paratge i vistes brutals des de les escarpades muntanyes rocoses sobre tota la costa, com per la dificultat de l’itinerari. Com que la ruta s’ha de plantejar i gaudir sense presses, seria bo que tothom es porti el seu picnic per dinar durant el recorregut.

És important tenir experiència i portar els cotxes i els pneumàtics en bon estat per tal d’estalviar avaries i aturades que poden alentir el grup. Millor portar cotxes mínimament preparats.

Reservat a 26 vehicles 4×4 clàssics.

CONSULTAR EL PROGRAMA I MODALITATS D’INSCRIPCIÓ

coche
Data

Saturday, 1 Octubre 2022

diana
Horari

00:00:00 h

Ubicació

-

Resum de privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el teu navegador i realitza funcions com ara reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.