La 17a Sortida Mercedes tindrà lloc el pròxim diumenge 19 d’abril de 2026. Organitzada per la nostra Mercedes Sektion, aquesta jornada promet ser una experiència sensorial única que anirà molt més enllà de la carretera.
Aquesta edició ens convida a gaudir dels paisatges de la zona amb un itinerari pensat per al relax i el gaudi dels nostres vehicles. El punt de trobada serà a la seu del Club a les 8.30 h, per enfilar rumb a Pavia puntualment a les 9.00 h.
La gran novetat d’enguany és la parada a La Nostra Mel, on viurem una experiència apícola completa. Podrem visitar els ruscs de prop i tancar la visita amb un tast de mel artesana, connectant amb el producte de la terra d’una manera molt especial.
Després de la visita, reprendrem la marxa cap a Santa Coloma de Queralt per culminar la jornada amb un dinar de referència al prestigiós Restaurant Colomí, un tancament gastronòmic a l’alçada de les nostres joies clàssiques.
| Hora | Activitat |
| 08:30 h | Concentració a la seu del Club |
| 09:00 h | Sortida en direcció a Pavia |
| 10:00 h | Visita i experiència apícola a “La Nostra Mel” |
| 13:15 h | Ruta cap a Santa Coloma de Queralt |
| 14:30 h | Dinar al Restaurant Colomí |
Les places per a aquesta sortida són limitades, així que us recomanem no esperar a l’últim moment per formalitzar la vostra inscripció.
Data límit d’inscripció: 13 d’abril de 2026.
Preus: 100 € (Socis) / 110 € (No socis).
On apuntar-se: A través del web oficial classicmotorclub.org.
Requisits: Com sempre, és imprescindible tenir la ITV, l’assegurança i tota la documentació del vehicle al dia per participar-hi.
Us hi esperem!