ESMORZAR AMB CLÀSSIC

El proper 7 de març de 2026, el Clàssic Motor Club del Bages celebrarà una nova edició de l’Esmorzar amb Clàssic, una concentració turística no competitiva adreçada als amants dels vehicles clàssics.

L’activitat començarà a les 9.00 h amb el briefing a la Seu del Clàssic Motor Club del Bages, i tot seguit, a les 9.10 h, s’iniciarà una ruta turística de 55 quilòmetres, amb una durada aproximada d’1 hora i 5 minuts, pensada per gaudir de la conducció i del paisatge en bona companyia. A les 10.15 h, els participants arribaran a l’Hostal Pinós, on es farà l’esmorzar de germanor. La jornada finalitzarà al voltant de les 12.00 h.

La concentració està limitada a 55 participants, amb un preu d’inscripció de 15 € per als socis i 20 € per als no socis. La inscripció prèvia és obligatòria i es pot formalitzar a través del web www.classicmotorclub.org o bé trucant al 93 875 18 20. La data límit d’inscripció i pagament és el 2 de març de 2026.

Per participar-hi és imprescindible que els vehicles disposin de ITV, assegurança i documentació en vigor.

Amb aquesta activitat, el Clàssic Motor Club del Bages continua promovent l’afició pels vehicles clàssics i fomentant la convivència entre aficionats, en un ambient distès i apte per a tots els públics.

coche
Fecha

sábado, 7 marzo 2026

diana
Horario
Ubicación
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.