Sortida de Biscuters a Vila-Joiosa

El passat 12 de maig va tenir lloc la trobada de Microcotxes a Vila-Joiosa (Alacant). Ens vam trobar a les 9 h del matí al passeig marítim davant del Central Friends, fet que va provocar les primeres aglomeracions de gent interessada per els nostres vehicles. Molts ens preguntaven per fer-se fotos amb els micros i així immortalitzar el moment.

En Pascual i en Ramón ens van convidar a un meravellós esmorzar al Central Friends de La Vila amb un ambient d'allò més familiar. Vam intercanviar anècdotes i en acabar vam iniciar la ruta amb els Biscuters per visitar el Museu de la Xocolata Valor on vam poder fer un tast de tan bon producte.

En acabar la visita ens vam dirigir a Finestrat, un bonic poble situat en el vessant de Puig Campana amb 1.410 metres d'altitud i unes precioses vistes. La regidora i personal de Turisme ens van acompanyar en la nostra interessant visita pel casc antic i la zona costanera on seguim gaudint d'uns paisatges immillorables.

Vam menjar al restaurant La Lonja, al port marítim, on ens van servir peix fresc i marisc de la zona. Després de dinar vam fer la fotografia grupal de rigor amb els cotxes de fons. Un cop carregats els cotxes en els remolcs, va arribar el moment d'acomiadar-nos i desitjar que torni a arribar un dia tan magnífic com aquest. Volem agrair la bona atenció rebuda pel consistori de La Vila, Finestrat, la fàbrica de Chocolates Valor, Central Friends La Vila i La Lonja.

Ús de les cookies

Aquest lloc web fa ús de cookies perquè tingueu una millor experiència d’usuaris. Si continueu navegant, estareu donant el vostre consentiment per a l’acceptació de les anomenades cookies i l’acceptació de la nostra Política de cookies , cliqueu l'enllaç per a més informació.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra Política de cookies, pinche el enlace para mayor información.