Bisbi Rally 4

Bisbi National Rally, microcotxes en la Borgonya

El Bisbi National Rally organitzat per l’Associació BSB- Bubblecars i scooters de Borgonya (França) és una reunió de microcotxes, bubblecars, sidecars… en la qual estan permesos tots els vehicles que estiguin en perfecte estat original o vehicles restaurats sense modificacions d’aquest estat, i construïts entre 1940 i 1970.

Per exemple, no estan admesos mini-cotxes com Austin, Fiat 500 i derivats, ni cotxes  moderns “sense permís” o la Vespa PX i similars.

La sisena edició de la trobada se celebrarà al castell dels scouts de França, a la ciutat de Breuil, davant de l’ajuntament, no lluny de Le Creusot, al departament de Saône i Loira. Breuil està situat al centre de la Borgonya, entre les vinyes Chalonnais i Morvan, al cor de Charolais.

La cita és l’últim cap de setmana d’agost, cada dos anys: 2008, 2010, 2012, 2014, 2016…

Consulteu el reglament i el full d’inscripció.

[foogallery id=”27014″]

Compartir:
Resum de privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el teu navegador i realitza funcions com ara reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.