Nota informativa sobre la reunió amb la DGT per tractar el Reial Decret de Modificació del Reglament General de Circulació

Dilluns passat, dia 7 de juliol, representants del Clàssic Motor Club del Bages van acompanyar membres de la FEVA (Federació Espanyola de Vehicles Antics) a la reunió amb directius la Direcció General de Trànsit per expressar les nostres inquietuds respecte a la proposa del Reial Decret per a la Modificació del Reglament General de Circulació que en aquests moments està elaborant la DGT. Després de la trobada, el Clàssic Motor Club del Bages vol fer arribar aquesta NOTA INFORMATIVA a tots els seus socis.

 

Compartir:
Resum de privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el teu navegador i realitza funcions com ara reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.