Comunicat oficial CO2: Ens movem en defensa del vehicle clàssic

En una de les diverses reunions mantingudes entre clubs i estaments vinculats a l'automòbil de Catalunya, es va acordar emprendre tot un seguit d'accions que donessin com a fruit que els nostres vehicles no haguessin de pagar el recentment aprovat impost sobre les emissions de CO2 .

Es va decidir que fossin la Federació Catalana de Vehicles Històrics, com a entitat que aplega 34 clubs de vehicles d'altres temps, juntament amb el Clàssic Motor Club del Bages com a entitat de cotxes i motos d'època que més socis agrupa a Catalunya i a tot l'Estat, les entitats que es reunissin amb l'Administració catalana.

La primera de les reunions, impulsada pel Clàssic i amb la participació del President de la Federació, va tenir el lloc el dia 11 de febrer amb el Cap de Gabinet de Territori i Sostenibilitat, i al cap de dos dies, el dia 13, en el mateix edifici, impulsada per la FCVH i amb la participació del President i el Gerent del Clàssic, va tenir lloc una reunió amb el Secretari General d'Infraestructures i Mobilitat, la Directora de General de Qualitat Ambiental i l'Assessor del Departament, amb una excel·lent acollida i on es va posar fil a l'agulla, com explica l'acta que la FCVH ens ha fet arribar de l'Assemblea que vàrem celebrar el passat dissabte dia 15 de febrer a Viladecavalls, a les dependències de Gas NDS Garage.

La maquinària està en marxa, i els detalls de properes accions els podeu veure dins de l'acta esmentada. Esperem i desitgem que les gestions donin fruit, però estem convençuts que tenim moltes més possibilitats si aconseguim que aquelles persones que encara no formen part de cap club s’associïn, i aquells clubs que encara no són socis de la FCVH també se'n facin.