Calçotada de Micros i Minis 2018

Dues per una: Minis i micros del Clàssic en territori de calçots

Dues sortides en una. Així va ser la trobada organitzada pel Clàssic Motor Club del Bages el passat diumenge 18 de febrer. De fet eren dues sortides paral·leles, pero coincidien en els restaurants d'esmorzar i dinar i a la visita cultural, però feien rutes adaptades a les condicions de cada grup de participants.

Una d'elles estava dedicada als microcotxes i l'altra als Mini. Tots són cotxes petits, però cal recordar que els Mini més petits cubiquen 850cc, mentre que el microcotxe més gran cubica 500cc.

La concentració va tenir lloc a la Masia el Canadell, al Bages, on de bon matí i amb un sol que anava descongelant el gel de les voreres de la carretera, varem emprendre la ruta en direcció a Monistrol de Calders.

La comitiva estava formada per cinc biscuters, un Fiat 500, un Vespa 400, un PTV 250 i dos Goggomobil Coupe TS 250 i en arribar a Monistrol es van trobar amb sis Mini que els estaven esperant ja que havien arribat abans.

Tots els participants van esmorzar plegats, de taula i cobert, i podem afegir sense equivocar-nos, que també de "colesterol a tope", ja que entre els peus de porc, els ous estrellats, les morcillas i els embotits, els presents van sortir alimentats per tot el dia (i encara quedava el dinar, la calçotada!).

Ben servits, vam agafar la carretera de Terrassa i Sabadell fins al desviament de Mura i d'allà els microcotxes van seguir direcció a Talamanca, on van estacionar els vehicles. Els Mini venien per una altra carretera, però també van arribar a Talamanca, i tots els participants junts vam visitar el conegut Castell de Talamanca, on després de mostrar-nos diverses estàncies, inclosa la torre des de la qual es dominava tota la zona, ens van passar un audiovisual explicatiu de la batalla de Talamanca entre els Miquelets i les tropes de Felip V, abans de perdre Barcelona el 1714.

Acabada la visita, ens vam dirigir a una plaça de la vil·la, on es feia un mercat d'antiguetats i on algun dels participants es va deixar anar.

Tornant a la ruta en direcció a Navarcles i des d'allà al Canadell, on vam estacionar la flota en plena plaça i vam poder gaudir d'una bona calçotada de tot tipus de carns i uns postres excel·lents. Un bon festí...per sort encara queda per l'operació bikini.

Els Minis van funcionar molt bé i dels micros només va haver-hi un parell d'incidències en algun Biscuter, i una petita pel Vespa de Claudi Roc, que afortunadament es va resoldre sense massa feina (estrenava cotxe aquell dia i encara no l'havia provat).

Ara ja tenim feta una petita prova als nostres bòlids i estan a punt per les pròximes trobades, entre elles una a San Juan de Luz...us expliquem quan tornem!

Ús de les cookies

Aquest lloc web fa ús de cookies perquè tingueu una millor experiència d’usuaris. Si continueu navegant, estareu donant el vostre consentiment per a l’acceptació de les anomenades cookies i l’acceptació de la nostra Política de cookies , cliqueu l'enllaç per a més informació.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra Política de cookies, pinche el enlace para mayor información.